برگزیدگان جشنواره داستان انقلاب مشخص شدند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش عصر روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در چهارمین دوره از جشنواره داستان انقلاب در مجموع 375 اثر به دبیرخانه رسید كه تعداد 80 اثر مربوط به بخش رمان بزرگسال و 30 اثر مربوط به داستان كوتاه بود.

همچنین در بخش نوجوان 25 اثر در قالب داستان بلند و رمان و 15 اثر در بخش داستان كوتاه داوری شدند.

هیات داوران چهارمین جشنواره داستان انقلاب پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه در بخش رمان بزرگسال و داستان كوتاه و در بخش رمان نوجوان و بخش داستان كوتاه آثار ذیل را شایسته تقدیر شناخت:

در بخش رمان بزرگسال رتبه برتر به رمان 'آه باشین' نوشته محمد كاظم مزینانی به دلیل بیان هنرمندانه ریشه های شكل گیری استبداد و بازنمایی جایگزینی دیكتارتوری فرسوده دوره قاجار و دیكتاتوری دوره پهلوی تعلق گرفت.

در دو بخش بزرگسال و نوجوان نفرات انتخابی به ترتیب در بخش رمان بزرگسال رتبه برتر معرفی نشد و رمان ' آه باشین' نوشته محمدكاظم مزینانی شایسته تقدیر اعلام شد.

رتبه تقدیری به رمان 'سال گرگ' نوشته جواد افخمی ، رتبه تقدیری به رمان 'خنده‌زار' نوشته محمد محمودی نورآبادی تعلق گرفت.

در بخش داستان كوتاه نیز رتبه برگزیده به داستان كوتاه 'بازجویی' نوشته ابوذر هدایتی، رتبه برتر به داستان كوتاه 'یك بررسی موشكافانه' نوشته سیده عذرا موسوی و رتبه تقدیری به داستان كوتاه 'طفیلی' نوشته حسین علی جعفری اهدا شد.

در بخش رمان نوجوان همچنین رمان 'زندانی كوچك' نوشته سیدحسن حسینی ارسنجانی رتبه برگزیده شد و رتبه برتر به رمان 'مرغ هوا' نوشته عزت‌اله اروندی تعلق گرفت.

همچنین رتبه تقدیری به رمان 'محله حاجی' نوشته بهناز ضرآبی‌زاده اعطا شد.

در بخش داستان كوتاه هم داستان 'قشقرق' نوشته مونا اسكندری، 'معلم كوچك من' نوشته ابوالفضل بصیری به عنوان رتبه برتر و داستان كوتاه 'من و سارا' نوشته مرضیه فعله‌گری به عنوان رتبه تقدیری معرفی شدند.

به گزارش ایرنا در برنامه پایانی چهارمین جشنواره داستان انقلاب محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری،امیر حسین فردی دبیر علمی جشنواره و جمعی از نویسندگان خارجی دعوت شده به این جشنواره از كشورهای سوریه، تركیه، فلسطین و لبنان و اهالی قلم حضور

داشتند.

فراهنگ ** 1630**1355**





:: برچسب‌ها: د ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: